Druk, druk, druk....

21-08-2012 19:55

Sinds de laatste update heb ik weer van alles meegemaakt. Op 9 augustus was vrouwtje jarig. Mijn opa en oma zijn geweest, maar Marco en Eke brachten haar oma ook mee. Die vond ik super lief! Zo lief, dat ik zelfs bij haar op schoot klom! Baasje en vrouwtje vonden dat niet zo geslaagd, maar oma vond het helemaal niet erg hoor...... Op 10 augustus zijn we bij Mike op verjaardag geweest. Op 11 augustus zijn we een middag naar Appelscha geweest. Daar hebben we lekker een stukje gewandeld en samen op het terras gezeten. Natuurlijk heb ik daarna ook nog even mooi voor vrouwtje geposeerd in de tuin. Tenslotte zijn we 17 en 18 augustus in Duitsland geweest, bij opa en oma op de camping. Daar wil ik nu wel weer naartoe, dat was pas gaaf! Ik heb voor het eerst gezwommen en baasje en vrouwtje waren apetrots op me!