Facebook

05-10-2013 14:27

Tja, vrouwtje heeft inmiddels alweer een tijdje een facebook-account. Daar komen alle nieuwe foto's op en ze vergeet dan mijn eigen site. Maar ze heeft beloofd er weer wat beter op de zullen letten. Ondertussen hebben we het samen hartstikke druk gehad. We zijn weer aan het trainen in Assen. Dat gaat best goed, maar ik vind die andere hondjes daar ook nog steeds zo leuk. Da's best moeilijk hoor, je helemaal concentreren op je oefening als er een paar meter verderop hele mooie "dames" aan het trainen zijn. Een tijdje geleden hebben we in Norg een fantastische wandeling gemaakt met een heleboel hondjes van de KC Assen. Dat mogen ze van mij elke week wel doen! Vorige week zaterdag hadden we vervolgens een demo bij Groenrijk in Assen. Daar waren vrouwtje en ik ook voor gevraagd, dus ik heb me even van mijn beste kant laten zien. Als er zoveel mensen naar je staan te kijken, ga je natuurlijk extra goed je best doen. We moesten wat volgoefeningen e.d. doen om te laten zien wat je allemaal kunt leren bij de KC Assen. Daarna kwam er iemand met een hulphond die van alles liet zien en daarna een politiehond die pakwerk showde. Dat is gaaf joh! Ik heb er vol enthousiasme naar staan kijken! Nog een paar weekje en dan gaan we met zijn drieën (baasje, vrouwtje en ik) een lang weekend naar Texel. Nu al zin in. Dat gaat vast weer een heleboel mooie foto's opleveren. Maar vrouwtje heeft me beloofd vanavond eerst nog wat foto's op mijn site te zullen zetten die wel op facebook staan en niet hier. (Ze doet er vast nog wel een paar extra) En ze zal weer eens een mooie video van mij in elkaar te flansen. Dus die komen eerst....... Tot gauw! PS Heb een heel gaaf waakbord gekregen met mijn eigen foto. Super trots op!