He he, eindelijk weer nieuws!

15-07-2012 20:46

Tja, het is al weer twee weken geleden dat ik iets heb geschreven. Nu baasje en vrouwtje weer aan het werk zijn beleef ik natuurlijk een stuk minder. Vind ik niet erg hoor. Ik vind mijn bedje en kennel heerlijk! Ik heb ondertussen mijn laatste spuitjes gehad bij de dierenarts. Daarbij zat ook één tegen Rabiës. We zouden namelijk dit weekend naar opa en oma op de camping in Duitsland gaan, maar het was zulk slecht weer dat we dat even hebben uitgesteld. Jammer hoor! Ik had me al helemaal verheugd op het rennen door de modderpoelen en dan lekker de caravan er onder smeren....... Ik groei nu ontzettend snel. Vorige week bij de dierenarts woog ik al 16.4 kg. Dus nu zal ik wel zo'n 17.5 kg zijn ofzo. Ik zit qua gewicht nog net goed als ze de groeicurve bekijken, maar moest toch maar alvast op volwassenenvoer over gaan. Baasje en vrouwtje hebben het nog even gecheckt bij Tonny van de Wodanahoeve. Die vond het prima, ik moet immers geen dikke poemel worden! Met mijn neefjes en nichtjes bij de Wodanahoeve gaat het heel goed zei Tonny. Hebben jullie die al gezien? Het zijn schatjes joh! Kijk maar eens op hun site.