Hola Amigos!

08-10-2012 18:48

Baasje en vrouwtje zijn weer terug van vakantie! Ze zijn nog een beetje moe, maar ze hebben al weer heerlijk met me gewandeld en gespeeld. Ik zal opa en oma wel missen hoor! Die zijn zooooooo lief! Opa en ik hebben samen een hele grote boom uit de tuin gehaald. Hij heeft de boom in stukken omgezaagd en ik het geholpen met versnipperen. Toen opa begon te graven heb ik bovendien vol enthousiasme ook daarin meegedaan. Oma vertelde me achteraf dat ik dan wel op dezelfde plaats als opa had moeten graven en niet midden in het gazon. Ach, een klein minpuntje, ik heb in ieder geval goed mijn best gedaan. Opa en oma hebben me tijdens de vakantie lekker bezig gehouden. Veel gewandeld, gestoeid met opa, geknuffeld met oma, wat wil je nog meer. En als opa moest biljarten (dat is een duur woord voor met een paar ballen spelen, kan ik ook heel goed!) heb ik heel goed op oma gepast. Maar ja, nu zijn ze weer naar huis. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben heel blij dat baasje en vrouwtje terug zijn, maar ik zal ze erg missen................