Op de camping!

19-06-2013 19:58

Daar ben ik weer! Vorig weekend ben ik met baasje en vrouwtje naar de camping in Duitsland geweest. Lekker op bezoek bij opa en oma. Het was mooi weer, dus zijn we veel aan het wandelen geweest. Dat is leuk, want dat doen we daar langs de Eems en in de Eems kun je lekker afkoelen. Ik heb heerlijk in het water gespeeld, maar ik wist niet meer zo goed hoe ik ook al weer moest zwemmen. Pas aan het einde had ik het weer een beetje door en toen heb ik het natuurlijk direct nog een keer geprobeerd. Tja, het was ook al lang geleden dat ik heb gezwommen en dat was maar één keer, dus zo vreemd is het niet dat ik het niet meer wist. Ik heb ook veel boten gezien. Dat is raar joh! Die rijden door het water! En als je dan weer wilt gaan spelen in het water zijn er ineens golven! Daar snapte ik niets van! Ik vond het wel weer een SUPER-weekend, dus ik hoop dat we dit jaar nog eens gaan. Opa en oma hebben me in ieder geval beloofd mij in augustus nog eens mee te nemen naar Duitsland. Ben je benieuwd hoeveel lol ik heb gehad? Kijk dan eens op youtube bij Kay van de Wodanahoeve, of bekijk de video op deze site. Dikke kus van Kaytje!