Op visite in Borne

03-12-2012 17:58

Gisteren zijn we op visite geweest in Borne bij Frank en Nicole. Zij hebben twee hele mooie honden. Een witte zwitserse herder, Kaya, en een zwarte oud duitse herder, Kyra. Ze wilden eerst een reu, maar het werd een teefje, anders had Kaya ook Kay geheten. Leuk he? Ze hebben nu dus twee teefjes, een blonde en een zwart-harige. Ik kon niet goed kiezen hoor, ik vond ze allebei fantastisch. Frank en Nicole hebben ook een hele leuke dochter, Mascha. Die was helemaal verliefd op mij. Toen we samen gingen wandelen bleef ze steeds bij me. Ze kon natuurlijk niet zo hard rennen als ik, maar dat vond ik niet erg. Dan wachtte ik gewoon even op haar. Twee herders kun je toch niet bijhouden als die gaan rennen. Toen we weer thuis waren heb ik ook nog een hele tijd met Mascha gespeeld. Kaya en Kyra waren moe, die wilden slapen. Ik ben natuurlijk nog piepjong, dus ik hield het nog wel even vol. Heb her en der in huis nog even wat "vlaggen" gezet zodat de dames me niet zouden vergeten, maar dat vonden baasje en vrouwtje niet zo'n goed idee. Snap je dat nou? Hoe dan ook, ik heb weer een fantastisch weekend achter de rug.