Rottweilerwandeling van de Nederlandse Rottweiler Vereniging

14-10-2012 20:32

Ik heb weer een fantastische dag achter de rug. Baasje en vrouwtje zijn helemaal naar Soest met me gereden. Daar werd door de Nederlandse Rottweiler Vereniging een rottweilerwandeling georganiseerd. Er waren een heleboel rottweilers die meededen, maar het allerleukste was dat er ook zes broertjes en zusjes van me waren. Baasje en vrouwtje hebben lekker bij gekletst met de baasjes en vrouwtjes van die hondjes en natuurlijk met Tonny en Dorien, want die waren er ook. Ik heb gerend en gespeeld tot ik er bij neer viel. Fantastisch! Ik wil daar elke week wel naartoe, maar dan vinden baasje en vrouwtje niet zo'n goed idee. Alle baasjes en vrouwtjes hebben wel tegen Tonny en Dorien gezegd dat ze dit graag nog een keer willen doen. Dan gaan we proberen om het hele E-nest bij elkaar te krijgen. Er is dus hoop dat ik nog een keer zo lekker los mag gaan........