Texel

24-11-2012 18:10

Vorige weekend zijn we naar Texel geweest. Samen met Nick en Marloes en natuurlijk met mijn grootste kleine vriendin Lilo. Lilo en ik hebben het zo ontzettend leuk gehad. We hebben het hele weekend mogen spelen en we zijn elke dag naar het strand geweest. Dat is een hele grote zandbak waar je lekker kuilen kunt graven zonder dat je ervoor gestraft wordt. Er is ook een heleboel water waar je door kunt rennen. Je moet het alleen niet opdrinken heb ik ontdekt. BAH! Wat vies! Nadat we op het strand waren geweest gingen we altijd samen iets drinken (en/of eten) bij een strandtent. Aangezien Lilo en ik altijd helemaal nat waren als we van het strand terugkwamen, was het daar wel lekker. Ik heb het nooit koud hoor, maar Lilo zat op een gegeven moment helemaal te rillen. Die is dus lekker bij de houtkachel gaan liggen. Was mij te warm. Ik vond het heel jammer dat we zondag weer naar huis moesten, maar als ik eerlijk ben was het ook wel goed dat we dat deden. Tjonge, wat wordt je moe van vakantie!