Visite

04-02-2013 17:50

Tjonge, wat hebben we het weer druk gehad de laatste tijd. Er zijn weer heel veel mensen op visite geweest en iedereen is vol lof over mij. Ik ben natuurlijk ook een beauty en ontzettend lief. Opa en oma zijn weer geweest, Sebastiaan en Hanneke en natuurlijk ook Nick en Marloes met Lilo. Sabastiaan en Hanneke moesten heel erg lachen toen ik met Lilo rondjes ging rennen door de kamer. Ik vind het leuk om iemand uit te dagen met een speeltje. Die houd ik dan goed vast en ik ga ermee rond rennen. Maakt mij niet uit of het nu een mens of een hond is die het van me probeert af te pakken hoor. Als we maar lol hebben. Deze keer was Lilo weer het slachtoffer en die volgt mij altijd braaf. Natuurlijk stop ik na een paar rondjes wel, anders worden we te duizelig en je moet de ander natuurlijk ook een keer met je speeltje mee laten spelen, anders trappen ze er de volgende keer niet meer in.....