Weer aan het werk

23-06-2012 13:15

Deze week moesten baasje en vrouwtje weer aan het werk. Zij vonden dat heel erg, want dat betekent dat ik alleen thuis moet blijven. Zelf heb ik er niet zoveel problemen mee. Ik mag lekker op mijn kussen slapen en als ik even naar buiten wil dan ga ik de kennel in. Om ze te pesten ga ik natuurlijk als ze weg gaan met mijn lieve snuitje tussen de tralies van de kennel zitten zodat ze me nog even goed kunnen zien. HA HA. Vrouwtje kon de eerste werkdag niet wachten tot ze pauze had om weer bij mij thuis te komen. Dat doet ze elke middag en dan gaan we lekker een stukje lopen in het bos. Da's ook best spannend hoor. Daar zijn zoveel lekker luchtjes om aan te snuffelen. Maar vrouwtje gaat natuurlijk niet steeds op me wachten, dus zo nu en dan moet ik een stukje rennen om weer bij haar te zijn. Daar krijg je best wel dorst van. Er zijn gelukkig heel veel plassen in het bos waar je lekker doorgeen kunt lopen en uit kunt drinken. Nu moet ik ineens als we thuiskomen niet alleen gaan zitten om de riem af te doen, maar ook met een handdoek mijn pootjes schoon laten maken. Wat een gedoe zeg! Daarna zitten we nog even gezellig samen in de kamer en dan moet ze weer aan het werk. Op woensdag- en vrijdagmiddag ben ik niet alleen. Niet dat mij dat iets uitmaakt hoor, ik lig toch de hele middag lekker te slapen, maar baasje en vrouwtje voelen zich daar beter bij. Lief he?