Zomer

14-07-2014 10:00

Eindelijk lekker weer, maar soms vind ik het wel een beetje te heet hoor. Gelukkig heb ik van opa en oma een zwembad gekregen.

Heerlijk om daarin een beetje verkoeling te kunnen zoeken. Verder nemen baasje en vrouwtje mij regelmatig mee naar Duitsland,

naar de camping. Daar kun je heerlijk in de Eems zwemmen. Vinden ze het raar als ik niet uit het water wil komen om weer naar

de caravan te gaan. Laatst ben ik weer bij de dierenarts geweest voor mijn prikjes. Janneke moest ook mee, want haar kiezen waren

getrokken en de hechtingen moesten eruit (bah!). Terwijl zij op de behandeltafel stond, heb ik haar een beetje gerustgesteld. Dat kan

ik heel goed hoor. Gewoon rustig ernaast gaan zitten en zo nu en dan een kusje geven. Volgens mij vond ze dat wel fijn, want de

dokter kon haar gewoon het bekje opendoen en de hechtingen eruit halen. Ik kreeg nog een complimentje dat ik zo'n mooie jongen

was en vrouwtje schrok zich rot toen bleek dat ik maar liefst 58.5 kg woog. Tja, muscle-boy he?